تبلیغات پیامکی

اس‌ام‌اس مارکتینگ یا تبلیغات پیامکی گنجی پنهان در بازاریابی است. هنگامی که شما از طریق اپراتورهای مخابرات، تعداد انبوهی اس‌ام‌اس یا پیامک با محتوای تبلیغاتی به مشتریان ارسال می‌کنید، در حال انجام بازاریابی با پیامک هستید. یکی از بزرگترین مزیت‌های اس‎‌ام‌اس مارکتینگ این است که بیش از ۹۸% پیامک‌های تبلیغاتی در گوشی‌های همراه توسط بیننده دیده و خوانده می‌شوند.

این نرخ باز شدن نسبت به سایر ابزارهای تبلیغاتی مانند ایمیل بالاتر است. برای مثال در ایمیل مارکتینگ ممکن است ایمیل‌های تبلیغاتی در پوشۀ spam از دسترس دور و بدون خوانده شدن برای همیشه حذف شوند. علاوه بر این محبوبیت استفاده از تلفن‌های همراه و ارسال پیامک، دلیل استفاده از تبلیغات پیامکی است.

اهمیت تبلیغات پیامکی در بازاریابی

این روزها کم‌تر کسی هست که از تلفن همراه خود استفاده نکند، به‌همین دلیل تاثیرگذاری تبلیغات پیامکی ملموس‌تر است.

  • دموگرافی بیشتر: با تبلیغات پیامکی می‌توانید دایره مخاطبان خود را وسعت دهید.
  • صرفه اقتصادی: برای ارسال تبلیغات پیامکی نیازی به صرف هزینه و زمان برای طراحی و ساخت قالب نیست و فقط نیاز دارید محتوایی رسا و ساده را برای مخاطبین ارسال کنید.
  • اختیار تصمیم‌گیری با مشتری: با استفاده از پنل‌های پیامکی می‌توانید دستوراتی را برای انجام تبلیغات‌تان تعریف کنید تا مشتری با ارسال پیام بتواند به نتیجه برسد.

بازاریابی یا تبلیغات پیامکی می‌تواند به موثر واقع شدن کمپین‌های تبلیغاتی کمک کند. استفاده از این پلتفرم کلاسیک، با سایر روش‌های تبلیغاتی تداخلی پیدا نخواهد کرد.

محصول بازاریابی پیامکی پیام‌گستر با قابلیت دریافت و ارسال انبوه پیامک؛ قابلیت ارسال متون شخصی‌سازی شده را با پارامترهای هوشمند دارد. قابلیت منحصربفرد این محصول یادآوری‌های انبوه و تعریف پیامک‌های عملیاتی و یا مناسبتی است تا بهترین راهکار را برای نتیجه‌بخشی تبلیغات شما، خصوصا تبلیغات پیامکی معرفی و عرضه کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا