گوریلا مارکتینگ

تا حالا دربارۀ بازاریابی چریکی یا پارتیزانی را شنیده‌اید؟

نوعی از بازاریابی است که با روشی نامتعارف و اغلب کم‌هزینه انجام شده و بدون ایجاد تداخل در کار افراد، توجه عدۀ زیادی را به خود جلب می‌کند.

این سبک از تبلیغات تا حد زیادی بر استراتژی‌های نامتعارف بازاریابی، انرژی بالا و قوه‌ۀ تخیل تکیه دارد. گوریلا مارکتینگ، دربارۀ جذب مشتری از طریق سورپرایز کردن آن‌ها، ایجاد اثرگذاری ماندگار و خلق موضوعی است که منجر به ایجاد حواشی بسیار زیادی در رسانه‌ها شود. حرف اصلی بازاریابی چریکی آن است که در مقایسه با شیوه‌های سنتی تبلیغات و بازاریابی تاثیرگذاری بیشتری بر روی مشتریان خود داشته باشید.

هدف از گوریلا مارکتینگ استفاده از تاکتیک‌های غیرمتعارف برای تبلیغات با بودجه اندک است.

گوریلا مارکتینگ چه مزایایی دارد:

  • می‌تواند از جذابیت بالایی برخوردار باشد.
  •  به سرمایه‌گذاری کم و خلاقیت بیشتری نیاز دارد.
  • می‌تواند یک تجربه به یادماندنی برای نام تجاری شما باشد.
  • می‌توانند سروصدا و هیاهوی زیادی ایجاد کند.
  • می‌تواند در برقراری ارتباط با مشتریان و سایر مشاغل به شما کمک کند.

برقراری ارتباط با مخاطبان اولین کلید اجرای یک برنامۀ بازاریابی یا کمپین است. اینکه مخاطب ما کیست و چگونه باید به او دسترسی داشته باشید، جزو عملکردهای برنامه فروش و بازاریابی است که اگر با راهکارهای نرم‌افزاری صورت بگیرد، بهره‌وری بیشتری در اجرا خواهد داشت.  نرم‌ افزار crm، ابزار سیستمی جمع‌آوری داده‌ها از مشتریان و برقرای تعامل و دریافت بازخورد از آن‌هاست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا