بازاریابی دهان‌به‌دهان

بازاریابی دهان‌به‌دهان یعنی تبلیغات رایگان؛ که توسط مشتریان به اشتراک گذاشته می‌شود و بر اساس رویدادی که مشتری تجربه می‌کند و فراتر از انتظار است، شروع می‌شود. این نوع بازاریابی زمانی اتفاق می‌افتد که علاقۀ مصرف‌کننده یا مشتری به محصول یا خدمات یک شرکت در گفتگوی روزانه‌اش منعکس می‌شود. در اصل بازاریابی دهان‌به‌دهان تبلیغات رایگانی است که توسط …

بازاریابی دهان‌به‌دهان ادامه »

تبلیغات چیست؟

تکنیک‌ها و فعالیت‌هایی که برای معرفی یک محصول یا خدمات به کار گرفته می‌شوند تا مخاطب را به خرید تشویق کنند، تبلیغات نامیده می‌شوند. تبلیغات می‌توانند در بسترهای مختلفی از جمله روزنامه‌ها، مجلات یا شبکه‌های تلویزیونی ارائه شوند. امروزه، با گسترش دانش دیجیتال و پیشرفت تکنولوژی، تبلیغات دیجیتالی هم جایگاه خود را در بازار کسب‌وکار …

تبلیغات چیست؟ ادامه »

راهکارهای ایجاد یک تبلیغ موثر چیست؟

برای ایجاد یک کمپین تبلیغاتی موثر می‌توان آزمون و خطا کرد. این کار به معنی از دست رفتن هزینه‌های مالی، زمان و سهم بازار یک کسب‌ و کار است. اما اگر از راهکارهای زیر استفاده کنید، نتایج بهتری در بازارهای رقابتی به دست خواهید آورید.

تبلیغات پیامکی

اس‌ام‌اس مارکتینگ یا تبلیغات پیامکی گنجی پنهان در بازاریابی است. هنگامی که شما از طریق اپراتورهای مخابرات، تعداد انبوهی اس‌ام‌اس یا پیامک با محتوای تبلیغاتی به مشتریان ارسال می‌کنید، در حال انجام بازاریابی با پیامک هستید. یکی از بزرگترین مزیت‌های اس‎‌ام‌اس مارکتینگ این است که بیش از ۹۸% پیامک‌های تبلیغاتی در گوشی‌های همراه توسط بیننده …

تبلیغات پیامکی ادامه »

گوریلا مارکتینگ

تا حالا دربارۀ بازاریابی چریکی یا پارتیزانی را شنیده‌اید؟ نوعی از بازاریابی است که با روشی نامتعارف و اغلب کم‌هزینه انجام شده و بدون ایجاد تداخل در کار افراد، توجه عدۀ زیادی را به خود جلب می‌کند. این سبک از تبلیغات تا حد زیادی بر استراتژی‌های نامتعارف بازاریابی، انرژی بالا و قوه‌ۀ تخیل تکیه دارد. گوریلا مارکتینگ، دربارۀ جذب مشتری از …

گوریلا مارکتینگ ادامه »

بازاریابی محیطی

بازاریابی یا تبلیغات محیطی یک استراتژی ارتباطی خلاقانه است که تأثیر زیادی در جذب مشتری دارد. به‌ویژه از لحاظ ایجاد آگاهی و تشویق مشتری کارایی بسیار بالایی دارد. در امر بازاریابی و تبلیغات، داشتن یک پیام مستقیم برای مشتری، کافی نیست. اگر نتوانیم به روشی درست و جذاب پیام‌مان را به او منتقل کنیم، توجه او …

بازاریابی محیطی ادامه »

پیمایش به بالا